Je motor stallen in de winter

Als je de weerberichten moet geloven, dan zit de nazomer erop, en gaat de herfst beginnen. Voor de motorrijders die deze winter gewoon doorrijden, is dit item niet zo belangrijk. Sommige motorrijders echter stoppen in de winter helemaal met rijden. Als je zo een motorrijder dan vraagt hoe hij zijn (of haar) motorfiets verzorgt in de wintermaanden, dan hoor je de meest uiteenlopende verhalen. Natuurlijk is het het fijnst als je je motorfiets in de winter droog binnen kunt stallen. Toch zijn er dan nog vragen zoals….

  • Is het goed om je motorfiets af en toe even te laten draaien?
  • Of juist niet? Dit filmpje geeft een mooie uitleg.

Delen op

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *